reklama

Meno

Kedysi som chcela byť tanečnicou, dnes chcem byť sebou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Razím si cestu pichľavou húštinou predsudkov.

Isteže je jednoduchšie používať overené polopravdy.

Stereotypy sú ako barla, o ktorú sa vždy dá oprieť.

Trúfam si tancovať bez nôh

Ignorujúc impertinentne nadvihnuté obočie spoločnosti.

Nie som taká, akú ma chceli mať,

Ale to je ich problém.

Zatratia ma?

Aj tak som im ukradnutá.

Ťave sa tiež nikto nečuduje, že dokáže prežiť na púšti.

Kategoricky odmietam ľútosť, hoci....

Omnoho horšie sú komplimenty vyvolané šokom.

Áno, predstavte si, ja neprežívam, ale žijem, skúste to tiež!

Kristína Zaťková

Kristína Zaťková

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som zelenooká Tolkienistka, ktorá verí, že keď človek chce dokáže všetko aj stvoriť svet a preto píšem poviedky :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu